Zarządzanie jakością, międzynarodowa współpraca i znakomite wyniki.

Zarządzanie jakością jako spełnienie oczekiwań naszych klientów.

Higieniczne i nieskazitelne czyszczenie teksyliów staje się coraz ważniejsze. Zintegrowane systemy jakości, ochrony środowiska i higieny stają się standardem. Każdy partner w cyklu produkcyjnym musi te standardy spełniać. Jakość, którą oferujemy naszym klientom, wspiera ich i jest efektem właściwych procesów. SALESIANER MIETTEX dzięki zarządzaniu jakością, udziałowi w konkursach i międzynarodowej współpracy z wysokowykwalifikowanymi instytutami badwczymi dba o ciągłą optymalizację procesów oraz rozwój innowacyjności.

Zarządzanie jakością

Ciągły, osobisty kontakt z klientami pomaga w optymalizacji procesów. Spełniamy oczekiwania klientów i stają się one dla nas standardem jakości. Fachowe know-how oraz osobiste zaangażowanie w praktykę przyczynia się do tego, aby oferować naszym klientom jeszcze lepsze rozwiązania. Przestrzeganie najwyższych standardów we wszystkich dziedzinach Zertyfikaty jakości oraz przestrzeganie norm i zaleceń Wewnętrzny dział zarządzania jakością w celu poprawy procesów oraz ich optymalizacji

 

 

 

czytaj dalej >

Zarządzanie jakością

>

Zarządzanie jakością

Ciągły, osobisty kontakt z klientami pomaga w optymalizacji procesów. Spełniamy oczekiwania klientów i stają się one dla nas standardem jakości. Fachowe know-how oraz osobiste zaangażowanie w praktykę przyczynia się do tego, aby oferować naszym klientom jeszcze lepsze rozwiązania. Przestrzeganie najwyższych standardów we wszystkich dziedzinach Zertyfikaty jakości oraz przestrzeganie norm i zaleceń Wewnętrzny dział zarządzania jakością w celu poprawy procesów oraz ich optymalizacji

Ciągły, osobisty kontakt z klientami pomaga w optymalizacji procesów. Spełniamy oczekiwania klientów i stają się one dla nas standardem jakości. Fachowe know-how oraz osobiste zaangażowanie w praktykę przyczynia się do tego, aby oferować naszym klientom jeszcze lepsze rozwiązania. Przestrzeganie najwyższych standardów we wszystkich dziedzinach Zertyfikaty jakości oraz przestrzeganie norm i zaleceń Wewnętrzny dział zarządzania jakością w celu poprawy procesów oraz ich optymalizacji

czytaj dalej >

Konkursy

Z powodzeniem uczestniczymy w licznych konkursach, co daje naszym klientom dodatkowe poczucie bezpieczeństwa. Chętnie bierzemy w nich udział, ponieważ lubimy wyzwania. klima:aktiv – tylko w 2013 roku trzy nasze zakłady zostały odznaczone przez Ministerstwo Środowiska w ramach projektu "klima:aktiv" Zakończony sukcesem udział w konkursie ÖkoBusinessPlan Wien oraz Ökoprofit Graz Odznaczenie w konkursie Business Superbrands na poziomie narodowym i międzynarodowym jako jedna z najbardziej wartościowych marek w segmencie Business to Business Odznaczenie Hohenstein Award For Entrepreneurial Excellence dla przewodniczącej rady nadzorczej Pani Christine Krautschneider Wielokrotne odznaczenie jako „Firma roku” Najlepsza firma rodzinna w Wiedniu w konkursie Top 500 Unternehmen Österreichs

 

 

 

czytaj dalej >

Konkursy

>

Konkursy

Z powodzeniem uczestniczymy w licznych konkursach, co daje naszym klientom dodatkowe poczucie bezpieczeństwa. Chętnie bierzemy w nich udział, ponieważ lubimy wyzwania. klima:aktiv – tylko w 2013 roku trzy nasze zakłady zostały odznaczone przez Ministerstwo Środowiska w ramach projektu "klima:aktiv" Zakończony sukcesem udział w konkursie ÖkoBusinessPlan Wien oraz Ökoprofit Graz Odznaczenie w konkursie Business Superbrands na poziomie narodowym i międzynarodowym jako jedna z najbardziej wartościowych marek w segmencie Business to Business Odznaczenie Hohenstein Award For Entrepreneurial Excellence dla przewodniczącej rady nadzorczej Pani Christine Krautschneider Wielokrotne odznaczenie jako „Firma roku” Najlepsza firma rodzinna w Wiedniu w konkursie Top 500 Unternehmen Österreichs

Z powodzeniem uczestniczymy w licznych konkursach, co daje naszym klientom dodatkowe poczucie bezpieczeństwa. Chętnie bierzemy w nich udział, ponieważ lubimy wyzwania. klima:aktiv – tylko w 2013 roku trzy nasze zakłady zostały odznaczone przez Ministerstwo Środowiska w ramach projektu "klima:aktiv" Zakończony sukcesem udział w konkursie ÖkoBusinessPlan Wien oraz Ökoprofit Graz Odznaczenie w konkursie Business Superbrands na poziomie narodowym i międzynarodowym jako jedna z najbardziej wartościowych marek w segmencie Business to Business Odznaczenie Hohenstein Award For Entrepreneurial Excellence dla przewodniczącej rady nadzorczej Pani Christine Krautschneider Wielokrotne odznaczenie jako „Firma roku” Najlepsza firma rodzinna w Wiedniu w konkursie Top 500 Unternehmen Österreichs

czytaj dalej >

Współpraca

Współpraca z jednostkami badawczymi w kraju i zagranicą pomaga trzymać rękę na pulsie.

 

Jesteśmy:

Członkiem zarządu ETSA European Textile Services Association

W zarządzie Österreichischen Gütezeichengemeinschaft

Współpracujemy z:

WIRTEX e.V. Wirtschaftsverband
ISSA International Sanitary Supply Association Textil Service
Instytutem Hohenstein, Niemcy
Instytutem Roberta Kocha
ÖTI Institut für Ökologie, Technik und Innovation
Instytutem Higieny na Uniwersytecie w Wiedniu
forum OP Textilien – inicjator, członek założyciel

czytaj dalej >

Współpraca

>

Współpraca

Współpraca z jednostkami badawczymi w kraju i zagranicą pomaga trzymać rękę na pulsie.

Jesteśmy: Członkiem zarządu ETSA European Textile Services Association W zarządzie Österreichischen Gütezeichengemeinschaft Współpracujemy z: WIRTEX e.V. Wirtschaftsverband
ISSA International Sanitary Supply Association Textil Service
Instytutem Hohenstein, Niemcy
Instytutem Roberta Kocha
ÖTI Institut für Ökologie, Technik und Innovation
Instytutem Higieny na Uniwersytecie w Wiedniu
forum OP Textilien – inicjator, członek założyciel

Współpraca z jednostkami badawczymi w kraju i zagranicą pomaga trzymać rękę na pulsie.

Jesteśmy: Członkiem zarządu ETSA European Textile Services Association W zarządzie Österreichischen Gütezeichengemeinschaft Współpracujemy z: WIRTEX e.V. Wirtschaftsverband
ISSA International Sanitary Supply Association Textil Service
Instytutem Hohenstein, Niemcy
Instytutem Roberta Kocha
ÖTI Institut für Ökologie, Technik und Innovation
Instytutem Higieny na Uniwersytecie w Wiedniu
forum OP Textilien – inicjator, członek założyciel

czytaj dalej >

Kryteria, normy i standardy jakości

ISO 14001 System Zarządzania Środowiskowego
ISO 50001 System Zarządzania Energią – pierwszy certyfikat jakości dla firmy wynajmującej tekstylia w Europie
ISO 9001 System Zarządzania Jakością
ISO 13485 System Zarządzania Jakością dla Wyrobów Medycznych
ISO 14001 System Zarządzania Środowiskowego
ISO 50001 System Zarządzania Energią
BS-OHSAS 18001 System zarządzania BHP
EN 14065 System analizy ryzyka i kontroli skażenia biologicznego (RABC)
Wylistowane procesy dezynfekcji
Paszport higieny (ÖGZG)
Świadectwo ÖGZG
Audyty i kontrole
Uniwersytet Medyczny w Wiedniu;
Uniwersytet Medyczny w Innsbrucku;
Instytut Higieny Stosowanej w Grazu;
wfk Forschungsinstitut für Reinigungstechnologie e.V., Krefeld;
INTEX, Industrieverband Textil Service e.V.
Österreichische Gütezeichengemeinschaft (ÖGZG)
Wypełnienie dyrektywy 93/42/EWG dotyczącej wyrobów medycznych w zakresie odzieży chirurgicznej.

 

Podstawowe zasady zarządzania jakością

Celem jest pozycja lidera rynkowego w kluczowych obszarach osiągnięta poprzez dalszy rozwój oraz ulepszanie usług w ścisłej współpracy z klientami i dostawcami.

  • Lider jakości w każdym obszarze
  • Rozwiązania muszą być natychmiast skuteczne, od pierwszego projektu
  • Przekraczanie oczekiwań naszych klientów
  • Pozyskiwanie profesjonalnych zleceń oraz osiąganie solidnych wyników poprzez innowacyjne i kreatywne usług
  • Umocnienie tożsamości firmy poprzez szacunek oraz ukierunkowaną dalszą edukację pracowników
  • Certyfikowane i potwierdzone procesy oraz wykorzystanie nowoczesnych technologii w celu ochrony środowiska, zwiększenia efektywności oraz ekonomiczności
  • Zobowiązanie dla możliwie największej dbałości o środowisko
  • Zrównoważony rozwój

Ochrona środowiska i jakość są dziedzinami, za które odpowiadają wszyscy pracownicy. Odpowiednia świadomość wspierana jest poprzez system szkoleń.
Konsekwentne przestrzeganie prawa, zaleceń oraz norm, m.in. w zakresie ochrony środowiska, bezpieczeństwa pracy oraz bezpieczeństwa produktów.

 

Badanie opinii klientów na temat rozwoju jakości naszych usług

Celem badania satysfakcji klienta jest uzyskanie Państawa opinii, komentarzy na temat świadczonych usług czy też propozycji usprawnień. SALESIANER dąży do ciągłego podnoszenia jakości swoich usług - a tym samym do zadowolenia swoich klientów. 

Zgodnie z "Regulamin uczestnictwa w loterii", wśród klientów, którzy wypełnią kwestionariusz zostaną rozlosowane atrakcyjne nagrody.

Przedział czasowy następnego badania: 7-26. 01. 2020.

 

 

 

 

© SALESIANER MIETTEX Sp. z o.o.